Zpět na blog

Prozradím vám, jak přesvědčit zákazníka, že vás potřebuje

Prozradím vám, jak přesvědčit zákazníka, že vás potřebuje

Prozradím vám, jak přesvědčit zákazníka, že vás potřebuje

Všichni moc dobře víme, že základem úspěšného obchodu je znalost zákazníkových potřeb. Ptáte se, pídíte se, snažíte se tyto potřeby odhalit všemožným způsobem, ale zákazník vám stále tvrdí, že on NIC nepotřebuje? Pokud je vám tato situace blízká, prozradím vám řešení.

Každý klient něco chce
I toho nejváhavějšího zákazníka je možné přesvědčit o tom, že něco potřebuje. Přesněji řečeno, že postrádá vaše služby či produkty. Jak přesně v této situaci postupovat vám povím na své přednášce Přesvědčení zákazníka o jeho potřebách v rámci konference Mistři obchodu, jež proběhne 24. května v Praze.

Mimo jiné se s vámi podělím o tři konkrétní strategie, které při zjišťování potřeb opravdu fungují. Problém se však často skrývá i v celkové komunikaci s klientem, proto si posvítíme na marketing jako takový, ale i na fungování vašich webových stránek či emaily.

Mistři obchodu – obchodnické fígle, které se jinde nedozvíte
O své know-how v oblasti obchodu se s vámi na konferenci podělí mnoho dalších zajímavých osobností (např. Petr Ulrich, Robert Sobčák, Miroslav Princ). Nabízí se tak jedinečná příležitost, kdy otevřeně prozradí své fígle a cestu k úspěchu. Mimo jiné se budou řešit otázky obchodních kanálů, krize firmy, spolupráce s korporacemi, zjišťování nákupního chování či online prodej v B2B světě. Zajímá vás i něco jiného? Prostoru k vašim otázkám bude víc než dost.

Pro více informací o programu, dalších řečnících či přihlášení na konferenci klikněte zde: www.how2.cz/113/mistri-obchodu

Nové články pro obchodníky, vedoucí obchodních týmů a majitele firem vydávám na blogu Školícího centra Jana Laibla.

Tipy a návody pro dosahování vyšších obchodních výsledků od specialistů z Prospirio

Přidejte se k největší komunitě obchodníků a majitelů, kteří již tipy odebírají.

Témata jako motivace, zvládání námitek, vedení schůzky apod.

Vedení a budování týmů, nabírání a adaptace obchodníků, zvyšování výsledků.

Co pro vás dělám

Píšu

Ne! Já nic nechci
Ne! Já nic nechci

Kniha pro nové i pokročilé obchodníky, kteří se rozhodli pracovat na...

Šéfe! Oni nic nechtějí
Šéfe! Oni nic nechtějí

Kniha pro vedoucí týmů, kteří chtějí, aby jejich obchodníci více prodávali.

Bonboniéra pro obchodníky
Bonboniéra

48 úvah o prodeji, motivaci a životě, kterými se řídím.









Točím

Energeťák pro obchodníky
Energeťák

Pořad, který vám vlije do žil novou obchodnickou energii...

Show #janicnechci
Videa pro obchodníky

Série #janicnechci, #laiblovka, nové otázky obchodníků...

Online kurzy
Online kurzy

Natočil jsem pro vás několik praktických online kurzů, které...









Pořádám

Workshopy pro jednotlivce
Workshopy pro jednotlivce

Rozvíjíme obchodní dovednosti a posouváme vaše výsledky na novou úroveň.

Workshopy pro firmy
Workshopy pro firmy

Rozvíjíme týmy, maximalizujeme výsledky. S námi firmy rostou!













Posouvám

Obchodní výsledky ve firmách na novou úroveň
Obchodní výsledky ve firmách na novou úroveň

Nastavuji obchodní strategie ve firmách, abychom dosáhli stanovených cílů.

Majitele a ředitele do strategického vedení
Majitele a ředitele do strategického vedení

Konec role provozáka. Posuneme vás do role strategického leadera s jasnou vizí, kterou všichni následují.