Prozradím vám, jak přesvědčit zákazníka, že vás potřebuje
Všichni moc dobře víme, že základem úspěšného obchodu je znalost zákazníkových potřeb. Ptáte se, pídíte se, snažíte se tyto potřeby odhalit všemožným způsobem, ale zákazník vám stále tvrdí, že on NIC nepotřebuje? Pokud je vám tato situace blízká, prozradím vám řešení.
Každý klient něco chce
I toho nejváhavějšího zákazníka je možné přesvědčit o tom, že něco potřebuje. Přesněji řečeno, že postrádá vaše služby či produkty. Jak přesně v této situaci postupovat vám povím na své přednášce Přesvědčení zákazníka o jeho potřebách v rámci konference Mistři obchodu, jež proběhne 24. května v Praze.
Mimo jiné se s vámi podělím o tři konkrétní strategie, které při zjišťování potřeb opravdu fungují. Problém se však často skrývá i v celkové komunikaci s klientem, proto si posvítíme na marketing jako takový, ale i na fungování vašich webových stránek či emaily.
Mistři obchodu – obchodnické fígle, které se jinde nedozvíte
O své know-how v oblasti obchodu se s vámi na konferenci podělí mnoho dalších zajímavých osobností (např. Petr Ulrich, Robert Sobčák, Miroslav Princ). Nabízí se tak jedinečná příležitost, kdy otevřeně prozradí své fígle a cestu k úspěchu. Mimo jiné se budou řešit otázky obchodních kanálů, krize firmy, spolupráce s korporacemi, zjišťování nákupního chování či online prodej v B2B světě. Zajímá vás i něco jiného? Prostoru k vašim otázkám bude víc než dost.
Pro více informací o programu, dalších řečnících či přihlášení na konferenci klikněte zde: www.how2.cz/113/mistri-obchodu