Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky v okolí?
Proč je důležité, aby emoce při komunikaci se zákazníkem zazněly a nespoléhali jste se na to, že si je zákazník sám domyslí?
Prozradím vám, jak si já sám připomínám svoje cíle a vize a co mi dlouhá léta viselo nad postelí ;)
–
Otázky do dalšího dílu mi pokládejte na www.janlaibl.cz/janicnechci
Knížka “Šéfe! Oni nic nechtějí” pro vedoucí obchodních týmů, kteří chtějí, aby jejich obchodníci více prodávali: www.janlaibl.cz/sefe-oni-nic-nechteji/
Knížka “Ne! Já nic nechci” pro obchodníky, kteří se rozhodli na sobě zásadně pracovat: www.janicnechci.cz
Termíny workshopů pro obchodníky: workshopy.janlaibl.cz
Show #janicnechci jako audio podcast, www.janlaibl.cz/podcast
Video kurz “Vedení a koučink obchodního týmu” na vzdělávacím portálu Seduo: www.janlaibl.cz/seduo/vot
Video kurz “Profese obchodník” vás naučí prodat jakýkoliv produkt nebo službu: www.profeseobchodnik.cz
Hudba
Alesso Feat. Roy English – Cool ( C3EYOND Bootleg ) – C3EYOND Music
Armin Van Buuren Feat. Cindy Alma – Beautiful Life ( C3EYOND Remix ) – C3EYOND Music